Savo klientams siekiame suteikti tik aukščiausio lygio paslaugas, vengiame klaidų ir visos mūsų parduodamos prekės yra kokybiškos ir tinkamos naudoti. Įvykus nesusipratimui ir įsivėlus žmogiškai klaidai siūlome šių klaidų sprendimus.
Pirkėjai turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu/faksu/e-paštu, (visi duomenys pateikti skiltyje „Kontaktai“) per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento, užpildydami pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, Kaip ją pildyti informaciją

  • Gavote ne tą prekę, kurią užsakėte;
  • Gavote apgadintą prekę;
  • Gavote prekę netinkamą naudojimui.

Atsiradus vienai iš aukščiau išvardintų priežasčių, prekė keičiama identiška, tinkamos kokybės preke, o neturint kuo pakeisti, grąžinama visa už prekes sumokėta suma. Prekė yra pakeičiama arba už ją grąžinami pinigai. Jeigu norite pakeisti arba grąžinti prekę dėl kitų priežasčių, prašome susisiekti nurodytais kontaktais. Tokiu atveju, prekė neturėtų būti atidaryta pakuote, apgadinta ar praradusi savo prekinę išvaizdą.

Grąžinant prekę, prašome ant lapelio užrašyti kliento vardą, pavardę ir ar pageidaujate GRĄŽINTI, ar KEISTI. Asmens informacija kaupiama ir saugoma nebus.

Grąžinimo sąlygos:

  • Grąžinamos prekės negali būti sugadintos ar praradusios prekinės išvaizdos ar funkcionalumo
  • Grąžinama tik tvarkingai supakavus;
  • Gavęs grąžintą prekę/-es ir įvertinęs jos/-ų kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės/-ių gavimo dienos grąžina pirkėjui pinigus už prekę/-es bankiniu pavedimu, jei nesusitariama kitaip.
  • Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės/-ių.

Jei pristatyta prekė/-ės neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į MB “Eucommerce” nurodytais „Kontaktais“.

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.

Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu mail@fixhouse.lt ar kitais „Kontaktais“

Prašymus ar skundus dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje – http://ec.europa.eu/odr/ arba Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai adresu: Vilniaus g. 25, LT-01402, Vilnius, plačiau www.vvtat.lt

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu mail@fixhouse.lt

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
1) Prekės užsakymo numerį.
2) Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).
3) Prekės pakuotės nuotrauką.
4) Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke.
b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.
c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per per protingą terminą, bet ne vėliau kaip po 14 dienų.

Visas pašto išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu ar keitimu dėl aukščiau išvardintų priežasčių, apmoka pirkėjas. Pirkėjas prekę grąžinti gali pristatęs ją pardavėjo buveinės adresu. Visos grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje ir nepradarytos, neišpakuotos ir nenaudotos (nebent buvo pažeista pakuotė ar prekė pasirodė netinkama naudojimui). Pardavėjas pasilieka teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos arba grąžinimo priežastis nėra pakankamai svari.

Grąžinant prekes LPexpress | Omniva paštomatu:

Saulėtekio al. 43 Vilnius – Omniva
Saulėtekio al. 43 Vinlius – LPexpress

+37068462592

Susisiekite mail@fixhouse.lt